FAQ - Často kladené dotazy
Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie otázky našich zákazníkov. Pre prehľadnosť sme ich rozdelili do niekoľkých okruhov podľa služieb.
Faktúru posielame iba v elektronickej forme prostredníctvom e-mailu, ktorý ste zadal/a v objednávkovom formulári. Pre istotu skontrolujte v schránke zložky so spamami, hromadnú poštu či obchodnými oznámeniami. Môže sa stať, že medzi ne e-mail zapadol. Odporúčame vyhľadávať pod číslom objednávky. Pokiaľ sa ani v tomto prípade nedarí faktúru v schránke nájsť, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
Pokiaľ ste zadal/a správne svoju e-mailovú adresu, je možné, že mohlo potvrdenie zapadnúť medzi spamami, do hromadnej pošty alebo do obchodných oznámení. Ak sa Vám ho nepodarí nájsť, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis, ktorý overí správnosť zadanej e-mailovej adresy.
Prostredníctvom našej zelenej linky na čísle 0800 105 135 od 08:00 do 17:00 hod. Pripravte si prosím vopred svoje kontaktné údaje, adresu doručenia, spôsob platby (viď Dotazy k platbám) a kódy tovaru, ktorý si chcete objednať. Kód tovaru nájdete v detaile produktu v poli pri cene a skladovej dostupnosti. Ak chcete objednávať na firmu, podnikateľský subjekt, štátnu inštitúciu, školské zariadenie a pod., pripravte si prosím aj IČO.
Dotazníky o spokojnosti chodia automaticky 10 dní po realizácii objednávky. Ak je termín dodania vášho objednaného tovaru dlhší, vyplňte prosím dotazník až po prevzatí.
Kontaktujte prosím neodkladne po odoslaní objednávky náš zákaznícky servis. Všetky zmeny vo vyplnených údajoch je možné vykonať do vystavenia faktúry. Po fakturácii nie sú zmeny možné. Týka sa to kontaktných údajov, farebných variantov tovaru aj zmien obsahu objednávky.
V pätičke každej reklamnej e-mailovej ponuky (úplne dole) je možnosť odhlásenia. Nezabudnite ale na to, že týmto krokom prídete o rôzne výhodné akcie, zľavy a informácie o novinkách. Nemôžete-li tlačidlo na odhlásenie nájsť, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis.
Nie, nakupovať u nás môžete aj bez registrácie.
Zaplatíte v hotovosti, alebo platobnou kartou pri prevzatí tovaru podľa technických možností prepravcu.
Po dokončení objednávky budete presmerovaní na zabezpečenú on-line platobnú bránu, kde zaplatíte platobnou kartou. Ide o bezpečný a rýchly spôsob platby.
Po spracovaní objednávky vám zašleme na e-mailovú adresu zálohovú faktúru s platobnými údajmi. Odoslanie objednávky sa môže zdržiať v závislosti na rýchlosti pripísania platby. To môže trvať 1-3 pracovné dni. Pre rýchlejšie doručenie objednávky odporúčame zvoliť spôsob platby kartou on-line.
Ak objednávate na firmu, zaplatíte na účet našej spoločnosti po doručení objednávky. Platba môže podliehať schváleniu. Splatnosť faktúry je 14 dní.
Ak nejde o dopredaj, je možné objednať viac kusov a zásielku expedovať čiastočne, alebo kompletne.
Osobné odbery tovaru bohužiaľ neponúkame. Tovar odosielame prostredníctvom prepravných spoločností. Ak si objednáte tovar v hodnote minimálne 40 € vrátane DPH, máte nárok na dopravu zdarma.
Túto možnosť bohužiaľ neponúkame. V prípade záujmu si môžete tovar objednať a vyskúšať. Ak Vám nebude vyhovovať, môžete ho do 14 dní vrátiť zdarma.
Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis. Radi Vám s výberom aj otázkami ohľadom tovaru poradíme.
Áno, je to možné. Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
Samozrejme. Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
Ak Vám tovar nevyhovuje, máte nárok ho do 14 dní vrátiť. Vyplňte prosím reklamačný formulár a ako dôvod reklamácie uveďte, že chcete tovar vrátiť. Tovar dôkladne zabaľte ideálne do pôvodného obalu a odfoťte, ako je uložený v krabici a tiež krabicu samotnú. Fotografie prosím priložte do reklamačného formulára.
Tovar môžete tiež vrátiť po uplynutí 14dennej lehoty tým, že nám tovar vrátite do 365 dní od prevzatia (lehota začína dňom nasledujúcim po doručení tovaru), ak je tovar v pôvodnom obale, je úplný, nie je použitý alebo poškodený a ak nejde o tovar upravený podľa želania zákazníka alebo pre jeho osobu. Pre dodržanie lehoty postačí včasné odoslanie.
Ak vám prišiel tovar, ktorý ste si neobjednal/a, vyplňte prosím reklamačný formulár a priložte fotografie tovaru, ktorý vám prišiel. Obratom sa budeme vašej požiadavke venovať, tovar si sami vyzdvihneme a dodáme vám ten správny.
Vyplňte prosím neodkladne reklamačný formulár. Ako dôvod reklamácie uveďte, že je tovar poškodený. Popíšte dôkladne závadu a priložte fotografie poškodenia. Vašej požiadavke sa budeme obratom venovať.
Vyplňte prosím neodkladne reklamačný formulár. Ako dôvod reklamácie uveďte, že je tovar poškodený. Popíšte dôkladne závadu a priložte fotografie poškodeného dielu. Po schválení reklamácie vám pošleme podľa rozsahu poškodenia nový náhradný diel, alebo nový celý kus objednaného tovaru.
Podľa rozsahu poškodenia vám obratom zašleme nový náhradný diel, alebo nový celý kus.
V prípade, že si pri prevzatí zásielky všimnete poškodenej krabice, je potrebné túto výhradu zapísať do preberacieho protokolu prepravcu. Potom prosím kontaktujte naše obchodné oddelenie prostredníctvom reklamačného formulára. Ako dôvod reklamácie uveďte, že je tovar poškodený. Do popisu závady následne uveďte, že počas prepravy došlo k poškodeniu krabice. Ak u seba prepravca nemá preberací protokol, prevezmite zásielku s výhradou.
Je možné, že vaša zásielka odchádzala z dvoch skladov a vám mohol prísť len jeden balík a druhý je ešte na ceste. Pre istotu nám vždy zavolajte. Ak toto nie je váš prípad, vyplňte prosím reklamačný formulár.
Zo zákona sme povinní vybaviť reklamáciu do 30 dní od jej podania. Robíme ale maximum pre to, aby bola vybavená v čo najkratšom čase.
Aktuálne spolupracujeme s prepravcami DPD a Toptrans v závislosti od veľkosti zásielky. Zásielky s hmotnosťou do 30 kg posielame službou DPD, zásielky nad 30 kg službou Toptrans.
Áno. Napíšte túto požiadavku do poznámky v objednávkovom formulári, alebo neodkladne kontaktujte zákaznícky servis.
Áno. Prepravca vám v deň rozvozu zašle SMS, v ktorej upresní čas doručenia. Potom vás počas doručovania kontaktuje telefonicky.
Nie, túto službu bohužiaľ aktuálne neponúkame.
Odporúčame vám, aby ste mali čiastku pripravenú v hotovosti, pretože nemôžeme garantovať, že má každý vodič so sebou platobný terminál.
Nie, túto službu bohužiaľ aktuálne neponúkame. Štandardná doba rozvozu je od 08:00 hod do 17:00 hod.
Čas doručenia bohužiaľ nie je možné presne určiť, rozhoduje o ňom vždy prepravca.
Ak by ste nenašli odpoveď na vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať!
Napíšte e-mail na info@kancelaria24.sk, zavolajte zadarmo na našu linku 0800 105 135 alebo nechajte odkaz na webchate. Radi vám s čímkoľvek poradíme – od odporúčania produktov po nastavenie služieb. Skrátka aby pre vás bol nákup čo najjednoduchší a najrýchlejší. :-)