Nezamietneme žiadnu reklamáciu

kancelaria24_nezamietneme_ziadnu_reklamaciu

Je to tak. Ak nakupujete prvýkrát u nového dodávateľa, môže vo vás hlodať červíček neistoty, čo budete robiť, ak tovar nepríde v stave, ktorý ste očakávali. Mnoho nakupujúcich si reklamáciu spojí s nepríjemnou skúsenosťou – dlhé čakanie, zlá komunikácia predajcu, zamietnutie…

Nechceme vám prirábať starosti, a preto sme sa rozhodli, že už nezamietneme žiadnu reklamáciu. Môžete sa na to spoľahnúť, či už nakupujete pre firmu alebo pre seba domov.

Za každé oneskorenie dostanete zľavu

S nami navyše ihneď viete, na čom ste. Najneskôr do 2 pracovných dní od založenia reklamácie sa dozviete, ako ju vyriešime. To vám sľubujeme. Ak máme tovar či jeho náhradné diely na našom sklade, vyriešime reklamáciu do 2 prac. dní. Pokiaľ je tovar či jeho diely u dodávateľa, do rovnakej doby vás presne informujeme o tom, ako budeme v reklamácii postupovať.

A aby ste si nemysleli, že sa jedná len o prázdne slová a sľuby, s každým zdržaním vám dáme zľavu z hodnoty reklamovaného produktu. Ak sa neozveme do 2 pracovných dní, ten tretí vás čaká 5 % zľava, štvrtý 10 % zľava, piaty pracovný deň 15 % zľava a tak ďalej...

Toto rozhodnutie je platné od 1. 8. 2024👍🏻

Informácie, ktoré sa môžu hodiť:

Naozaj nezamietame reklamácie?>

Áno, nezamietneme žiadnu reklamáciu. Samotným je nám proti srsti, keď sa predajca snaží mať nad zákazníkom vždy navrch a nájde si dôvod, prečo reklamáciu zamietnuť. Toto pre nás skrátka nie je. A preto vašu reklamáciu vždy kladne vyriešime.

Za ako dlho vyriešime reklamáciu?>

Nechceme vás nechať čakať, a preto sa snažíme po prijatí požiadavky na reklamáciu prípad ihneď riešiť. Pokiaľ máme reklamovaný tovar u nás na sklade, do 2 pracovných dní máte po starostiach – náhradný diel či celý nový kus vám hneď pošleme. Ak je tovar alebo jeho diel skladom u nášho dodávateľa, počas rovnakej doby vám dáme vedieť, ako váš prípad vyriešime.

Ako u nás funguje reklamačný proces?>

Po odoslaní reklamačného formulára sa vášmu prípadu začneme čo najskôr venovať. Najčastejšie vás krátko potom kontaktujeme ohľadom dodatočných informácií ako doloženia fotiek poškodenia tovaru či kartónu a prípadne ohľadom bližšej špecifikácie problému. A potom sa na prípad hneď vrhneme a snažíme sa ho rozlúsknuť čo najrýchlejšie as pre vás tým najlepším a najpohodlnejším riešením. :-)

Snažíme sa celý proces reklamácie čo najviac zjednodušiť. Pokiaľ patríte medzi tých, ktorí chcú mať reklamáciu hneď z krku, nebojte sa nám ozvať. Radi s vami reklamačný formulár vyplníme po telefóne a postaráme sa o celý proces za vás.


Potrebujete poradiť s reklamáciou?

📧 E-mail: reklamacie@kancelaria24.sk
☎️ Telefon: 0800 105 135
👉🏻 Reklamačný formulár
👉🏻 Reklamačný poriadok