Reklamácie

kancelaria24_reklamacie

Objavili ste vadu na tovare alebo ste sa pri výbere netrafili do čierneho? Nevešajte hlavu, vrátením tovaru aj reklamáciou vás jednoducho prevedieme.

Ako reklamovať alebo vrátiť tovar?>

Stačí si vybrať z ponuky dole na stránke možnosť, ktorá najlepšie vystihuje váš prípad. Po zvolení sa otvorí formulár, ktorý je nutné vyplniť a odoslať. Akonáhle požiadavku odošlete a my ju zaregistrujeme, ihneď sa jej začneme venovať. Najčastejšie vás ako prvý krok kontaktujeme a opýtame sa na dodatočné informácie. :-)

Čo je k tomu potrebné?>

V ideálnom prípade by ste mali mať po ruke číslo vašej objednávky alebo e-mailovú adresu, cez ktorú ste nákup realizovali. Čas sebe aj nám ušetríte, ak si pripravíte aj fotografie vadného tovaru, ktorý chcete reklamovať. Prípadne fotky zabaleného tovaru v pôvodnom obale, ktorý chcete vrátiť, pretože vám napríklad nevyhovuje.

V bežných prípadoch máte možnosť tovar vrátiť do 14 dní od dátumu doručenia. U nás máte možnosť vrátenia nad rámec tejto lehoty, a to do 365 dní od prevzatia. Pre tovar si sami zdarma prídeme, aby ste mali čo najmenej starostí.

Neviete si rady? Neváhajte nás kontaktovať, prejdeme s vami spoločne celým procesom. Celý reklamačný poriadok si môžete prečítať TU.