FAQ - Často kladené dotazy

kancelaria24_FAQ

Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie otázky našich zákazníkov. Pre prehľadnosť sme ich rozdelili do niekoľkých okruhov podľa služieb.

Všeobecné otázky ohľadom nákupu>
K zásielke som nedostal/a faktúru, čo mám robiť?>

Faktúru posielame iba v elektronickej forme prostredníctvom e-mailu, ktorý ste zadal/a v objednávkovom formulári. Pre istotu skontrolujte v schránke zložky so spamami, hromadnú poštu či obchodnými oznámeniami. Môže sa stať, že medzi ne e-mail zapadol. Odporúčame vyhľadávať pod číslom objednávky. Pokiaľ sa ani v tomto prípade nedarí faktúru v schránke nájsť, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis

Objednal/a som si tovar, ale neprišlo mi žiadne potvrdenie do e-mailovej schránky.>

Pokiaľ ste zadal/a správne svoju e-mailovú adresu, je možné, že mohlo potvrdenie zapadnúť medzi spamami, do hromadnej pošty alebo do obchodných oznámení. Ak sa Vám ho nepodarí nájsť, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis, ktorý overí správnosť zadanej e-mailovej adresy.

Ako objednať telefonicky?>

Prostredníctvom našej zelenej linky na čísle 0800 105 135 od 08:00 do 17:00 hod. Pripravte si prosím vopred svoje kontaktné údaje, adresu doručenia, spôsob platby (viď Dotazy k platbám) a kódy tovaru, ktorý si chcete objednať. Kód tovaru nájdete v detaile produktu v poli pri cene a skladovej dostupnosti. Ak chcete objednávať na firmu, podnikateľský subjekt, štátnu inštitúciu, školské zariadenie a pod., pripravte si prosím aj IČO.

Prišiel mi do e-mailovej schránky dotazník o spokojnosti, aj keď som tovar ešte neprevzal/a.>

Dotazníky o spokojnosti chodia automaticky 10 dní po realizácii objednávky. Ak je termín dodania vášho objednaného tovaru dlhší, vyplňte prosím dotazník až po prevzatí.

Uviedol/a som v objednávkovom formulári nesprávne údaje, čo mám robiť?>

Kontaktujte prosím neodkladne po odoslaní objednávky náš zákaznícky servis. Všetky zmeny vo vyplnených údajoch je možné vykonať do vystavenia faktúry. Po fakturácii nie sú zmeny možné. Týka sa to kontaktných údajov, farebných variantov tovaru aj zmien obsahu objednávky.

Neprajem si dostávať e-mailové reklamné ponuky, čo mám robiť?>

V pätičke každej reklamnej e-mailovej ponuky (úplne dole) je možnosť odhlásenia. Nezabudnite ale na to, že týmto krokom prídete o rôzne výhodné akcie, zľavy a informácie o novinkách. Nemôžete-li tlačidlo na odhlásenie nájsť, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis.

Je nutné byť registrovaný/á pre vykonanie objednávky na e-shope?>

Nie, nakupovať u nás môžete aj bez registrácie.

Dotazy na spôsoby platby>
Platba na dobierku>

Zaplatíte v hotovosti, alebo platobnou kartou pri prevzatí tovaru podľa technických možností prepravcu.

Platba kartou on-line>

Po dokončení objednávky budete presmerovaní na zabezpečenú on-line platobnú bránu, kde zaplatíte platobnou kartou. Ide o bezpečný a rýchly spôsob platby.

Platba bankovým prevodom - proforma>

Po spracovaní objednávky vám zašleme na e-mailovú adresu zálohovú faktúru s platobnými údajmi. Odoslanie objednávky sa môže zdržiať v závislosti na rýchlosti pripísania platby. To môže trvať 1-3 pracovné dni. Pre rýchlejšie doručenie objednávky odporúčame zvoliť spôsob platby kartou on-line.

Platba na faktúru s lehotou splatnosti>

Ak objednávate na firmu, zaplatíte na účet našej spoločnosti po doručení objednávky. Platba môže podliehať schváleniu. Splatnosť faktúry je 14 dní.

Dotazy na tovar>
Chcel/a by som objednať viac kusov tovaru, než máte na sklade. Je to možné?>

Ak nejde o dopredaj, je možné objednať viac kusov a zásielku expedovať čiastočne, alebo kompletne.

Rád/a by som objednaný tovar vyzdvihol priamo u Vás, je to možné?>

Osobné odbery tovaru bohužiaľ neponúkame. Tovar odosielame prostredníctvom prepravných spoločností. Ak si objednáte tovar v hodnote minimálne 40 € vrátane DPH, máte nárok na dopravu zdarma.

Rád/a by som si pred objednaním tovaru vyskúšal/preskúmal, je to možné?>

Túto možnosť bohužiaľ neponúkame. V prípade záujmu si môžete tovar objednať a vyskúšať. Ak Vám nebude vyhovovať, môžete ho do 14 dní vrátiť zdarma.

Potreboval/a by som poradiť s výberom/odporúčaním tovaru. Na koho sa môžem obrátiť?>

Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis. Radi Vám s výberom aj otázkami ohľadom tovaru poradíme.

Chcel/a by som si nechať zaslať vzorky dezénu konkrétnej nábytkovej zostavy do kancelárie, je to možné?>

Áno, je to možné. Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

Nevšimol/a som si neskoršieho dátumu dodania pri tovare, je možné objednávku stornovať?>

Samozrejme. Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

Dotazy na reklamácie a vrátenie tovaru>
Tovar mi nevyhovuje, čo mám robiť?>

Ak Vám tovar nevyhovuje, máte nárok ho do 14 dní vrátiť. Vyplňte prosím reklamačný formulár a ako dôvod reklamácie uveďte, že chcete tovar vrátiť. Tovar dôkladne zabaľte ideálne do pôvodného obalu a odfoťte, ako je uložený v krabici a tiež krabicu samotnú. Fotografie prosím priložte do reklamačného formulára.

Tovar môžete tiež vrátiť po uplynutí 14dennej lehoty tým, že nám tovar vrátite do 365 dní od prevzatia (lehota začína dňom nasledujúcim po doručení tovaru), ak je tovar v pôvodnom obale, je úplný, nie je použitý alebo poškodený a ak nejde o tovar upravený podľa želania zákazníka alebo pre jeho osobu. Pre dodržanie lehoty postačí včasné odoslanie.

Prišiel mi iný tovar, než som si objednal/a. Čo mám robiť?>

Ak vám prišiel tovar, ktorý ste si neobjednal/a, vyplňte prosím reklamačný formulár a priložte fotografie tovaru, ktorý vám prišiel. Obratom sa budeme vašej požiadavke venovať, tovar si sami vyzdvihneme a dodáme vám ten správny.

Tovar mi prišiel poškodený, čo mám robiť?>

Vyplňte prosím neodkladne reklamačný formulár. Ako dôvod reklamácie uveďte, že je tovar poškodený. Popíšte dôkladne závadu a priložte fotografie poškodenia. Vašej požiadavke sa budeme obratom venovať.

Časť zásielky prišla poškodená, čo mám robiť?>

Vyplňte prosím neodkladne reklamačný formulár. Ako dôvod reklamácie uveďte, že je tovar poškodený. Popíšte dôkladne závadu a priložte fotografie poškodeného dielu. Po schválení reklamácie vám pošleme podľa rozsahu poškodenia nový náhradný diel, alebo nový celý kus objednaného tovaru.

Podľa rozsahu poškodenia vám obratom zašleme nový náhradný diel, alebo nový celý kus.

Prepravca mi doručil tovar v poškodenej krabici, čo mám robiť?>

V prípade, že si pri prevzatí zásielky všimnete poškodenej krabice, je potrebné túto výhradu zapísať do preberacieho protokolu prepravcu. Potom prosím kontaktujte naše obchodné oddelenie prostredníctvom reklamačného formulára. Ako dôvod reklamácie uveďte, že je tovar poškodený. Do popisu závady následne uveďte, že počas prepravy došlo k poškodeniu krabice. Ak u seba prepravca nemá preberací protokol, prevezmite zásielku s výhradou.

Prišla mi nekompletná zásielka, čo mám robiť?>

Je možné, že vaša zásielka odchádzala z dvoch skladov a vám mohol prísť len jeden balík a druhý je ešte na ceste. Pre istotu nám vždy zavolajte. Ak toto nie je váš prípad, vyplňte prosím reklamačný formulár.

Za ako dlho bude vybavená reklamácia?>

Zo zákona sme povinní vybaviť reklamáciu do 30 dní od jej podania. Robíme ale maximum pre to, aby bola vybavená v čo najkratšom čase.

Dotazy na prepravu tovaru>
Aký prepravca mi doručí zásielku?>

Aktuálne spolupracujeme s prepravcami DPD a Toptrans v závislosti od veľkosti zásielky. Zásielky s hmotnosťou do 30 kg posielame službou DPD, zásielky nad 30 kg službou Toptrans.

Chcel/a by som posunúť dátum expedície o deň/pár dní neskôr, je to možné?>

Áno. Napíšte túto požiadavku do poznámky v objednávkovom formulári, alebo neodkladne kontaktujte zákaznícky servis

Informuje ma prepravca o dátume doručenia po tom, čo od vás prevezme balík?>

Áno. Prepravca vám v deň rozvozu zašle SMS, v ktorej upresní čas doručenia. Potom vás počas doručovania kontaktuje telefonicky.

Doručíte mi balík cez víkend/sviatok?>

Nie, túto službu bohužiaľ aktuálne neponúkame.

Objednal/a som si tovar na dobierku, môžem u prepravcu platiť pri prevzatí platobnou kartou?>

Odporúčame vám, aby ste mali čiastku pripravenú v hotovosti, pretože nemôžeme garantovať, že má každý vodič so sebou platobný terminál.

Umožňujete doručenie večerným rozvozom?>

Nie, túto službu bohužiaľ aktuálne neponúkame. Štandardná doba rozvozu je od 08:00 hod do 17:00 hod.

Môžem si dopredu určiť, v koľko hodín mi bude prepravca doručovať balík?>

Čas doručenia bohužiaľ nie je možné presne určiť, rozhoduje o ňom vždy prepravca.

Ak by ste nenašli odpoveď na vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať!

Napíšte e-mail na info@kancelaria24.sk, zavolajte zadarmo na našu linku 0800 105 135 alebo nechajte odkaz na webchate. Radi vám s čímkoľvek poradíme –⁠ od odporúčania produktov po nastavenie služieb. Skrátka aby pre vás bol nákup čo najjednoduchší a najrýchlejší. :-)